Osallistuva budjetointi 2019
Osallistuvan budjetoinnin tavoitteena on saada asukkaat mukaan ideoimaan, päättämään ja tekemään yhdessä Riihimäestä entistäkin parempi ja toimivampi kotipaikka.
Kaupungin markkinointi
Näkisin tärkeänä asiana kaupungin markkinoinnin ulospäin potentiaalisena asuinpaikkana. Täällä on paljon kaunista ja hienoa, josta ei junalla ohi porhaltava saa koskaan tietää mitään. Tarkoitan esimerkiksi hienoja puutaloalueita, joita täällä on paljon. Kiitos myös puistojen kunnostamisesta. Samoin esimerkiksi hyviä kahviloita on paljon. Ja tietenkin myös monenlaista kulttuuritarjontaa, kuten Vihreä talo.
Tämä ehdotus ei ole mahdollinen, koska:
Kiitos viestistänne!
Todellakin, Riihimäellä on useita hyviä asioita, joista voimme kertoa ulospäin. Riihimäkeä on tänä vuonna tuotu esille muun muassa aiempaa aktiivisemmin tiedottamisen kautta. Tämän ansiosta esimerkiksi Riihimäen robotiikkaopetus on ollut esillä useita kertoja valtakunnallisissa medioissa. Asuinpaikkana kaupunkia on markkinoitu muun muassa RixuRaxa-messujen yhteydessä. Riksun hyviä puolia esittelevä asukaslehti jaettiin messujen alla poikkeuksellisesti myös kaikkiin Janakkalan, Hyvinkään, Lopen ja Hausjärven kotitalouksiin. Ensi vuonna kaupungin markkinointia varten on jo mietitty uusia tempauksia!
Olettehan yhteydessä viestintä- ja markkinointipäällikkö Mia Miettiseen, mia.miettinen@riihimaki.fi, p. 019 758 4016, mikäli haluatte tehdä markkinointiin liittyvän äänestettävän ehdotuksen.
Ilmoita asiatonta sisältöä
Onko tämä sisältö epäasiallista?
0 kommenttia
Ladataan kommentteja ...